Als ondernemer, en zeker als ZZP’er, heb je vaak meerdere mailboxen waar mailtjes op binnen komen. Je persoonlijke mailbox, een algemene mailbox van je business en als je onderdeel uitmaakt van een of meerdere teams, heb je daar vaak ook persoonlijke mailboxen. En dan heb je ook nog een mailbox waar je privé mails op binnen komen.

Best een klus om al die mailboxen bij te houden, vind je ook niet?

 

Zelf houd ik op dagelijkse basis 3 mailboxen van mezelf bij en 8 mailboxen voor opdrachtgevers. Aan het einde van mijn werkdag, meestal zo rond 13:45 uur, zijn vrijwel alle mails en acties uit deze mailboxen door mij opgepakt of uitgezet.

Ik heb een goedlopend systeem om al die mails iedere dag weer te behandelen. Het is zelfs zo geolied dat ik tussendoor ook nog tijd heb om andere taken op te pakken die nog op mijn To Do lijst staan.

Bij het maken van mijn training In 5 Dagen Tijd Een Opgeruimde Mailbox Voor De Rest Van Je Leven, werd ik mij bewust van wat ik onbewust deed. Deze eyeopeners heb ik omgedoopt tot mijn ‘basisregels’.

Omdat ik denk dat deze basisregels ook heel waardevol zijn voor jou, ga ik ze binnenkort één voor één met je delen via mijn social media kanalen.

 

Maar ik heb ook jouw hulp nodig.

 

Wil je mij laten weten waar jij tegenaan loopt bij het bijhouden je mailboxen?
Wat is jouw grootste frustratie?

Wie weet heb ik wel de perfecte oplossing voor jou en deel ik die binnenkort!