Ik zie het vaak gebeuren. Ondernemers die hun groeiplafond hebben bereikt, steeds harder en meer zijn gaan werken en steeds meer uitgeblust raken. Tot ze op een moment komen dat alles op z’n plek valt. Ze heel duidelijk weten wat ze moeten doen. Hun business moet anders. De producten of diensten moeten anders.

Stiekem houd ik heel erg van dit soort veranderingen. Want het brengt heel veel kansen met zich mee. We kunnen even flink met de stofkam door je business, afscheid nemen van overtollige ballast, processen vlijmscherp neerzetten en de marketing, operations en financiën weer feilloos op elkaar laten aansluiten. Orde op zaken stellen. Structuur aanbrengen. Overzicht creëren.

Samen zorgen we ervoor dat iedereen weet waar we naartoe werken. Wat we gaan doen en wie waar verantwoordelijk voor is. Jouw wens wordt gedragen en gecreëerd door je team. Alle neuzen gaan weer dezelfde kant op staan en nieuw enthousiasme wordt aangewakkerd. Soms komt een teamlid verrassend uit de hoek. Laat het kwaliteiten zien die in de vorige businessvorm niet zichtbaar waren. Wauw!

Speel jij ook met het idee om het anders te doen in je business maar vind je het lastig om te bedenken hoe je dit voor elkaar bokst? Stuur me een DM. Ik help je graag om dit proces soepel en stressvrij te bewerkstelligen.

Weg met dat groeiplafond!