Ursula Min

Structuurmachine en orde-in-de-chaos-schepper met een grote passie voor klantcontact

Ik als Virtual Assistant

De verwachtingen van de klant blijven overtreffen, net dat ene stapje extra zetten, op een persoonlijke manier bouwen aan een langdurige zakelijke band met de klant. Dat is wat ik probeer te bewerkstelligen als Virtual Assistant.

Het idee dat ik een smile tover op het gezicht van de klant om iets wat ik heb gedaan, zonder dat het mij ontzettend veel extra tijd, moeite of geld kost, is geweldig. Dat geeft mij zo’n voldoening!

Ik ben altijd bezig met de vraag: wat kan IK doen, om een positieve herinnering mee te geven aan de klant over ons contact? Juist óók als de klant ontevreden is of zelfs boos. Welke mogelijkheden zijn er zodat de klant alsnog tevreden terug kijkt?

Grote inspiratiebron voor mij is Sydney Brouwer en zijn boeken: Six Star Service en Als De Koning Je Klant Zou Zijn. Maar ook mijn kennis van NLP, Oplossingsgericht Werken en Systemisch Werk komen regelmatig goed van pas.

Mijn grootste ergernis? Een dag of soms zelfs (veel) langer moeten wachten op een reactie naar aanleiding van mijn contactverzoek. Daarom zorg ik er bij mijn opdrachtgevers altijd voor dat alle binnenkomende e-mails en telefoontjes vlot en vriendelijk worden beantwoord. Oók als ik de vraag niet direct kan beantwoorden.

Ik help ondernemers met het creëren van structuur en overzicht, alle ballen in de lucht te houden en om projecten te managen. En uiteraard om de goede band met hun klanten te onderhouden.

Ursula_Min_DIUMOfficeSupport